Alla inlägg under april 2017

Av M N - 3 april 2017 12:09

Ja dessa ord har etsat sig i min själ.

Har aldrig insett vad de betyder förrens i denna relationen jag är i nu.

Jag trodde man bara kunde känna sig ensam när man var singel.

Men nu när jag blivit lite äldre förstår jag hur fel jag hade..

Ska nu berätta för dig hur det kan se ut, hur du kan känna dig och hur du kan bli behandlad.

Allt kan se olika ut för alla såklart! (:



Du lever med en person som "är kär i datorn"  Du själv gillar att "vara ensam" men du är en känslig person och behöver kanske bekräftelse oftare än han. Du söker hans blick, hans närhet, hans ömhet, men han möter dig inte alls där, utan blir arg, tycker du är jobbig. Han vet allt, han vet hur du är som person, du vet att han är såhär med. Men ofta blir situationerna i er relation såhär. Du vill ha kärlek från honom----> han blir arg på dig.



Detta är kortfattat hur det är för mig.

Och det går inte att prata med honom om det längre, för då blir han arg och sur.

Så vad gör man då i en sådan situation?  Det är en supersvår fråga, och jag vet själv inte svaret.



- Vad gör man när man känner sig ensam i en relation med någon man älskar?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards